InneoInneoInneoInneo
  • Strona Główna
  • O nas
  • Jak dostarczamy klientów
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt

Blog

    Home BlogPage 4

    Core Web Vitals – czym są i jak wpływają na pozycjonowanie?

    Autor Agnieszka | 0 komentarzy
    Dobra widoczność to podstawowy element prezentacji firmy oferującej produkty lub usługi w sieci. Wpływa ona m.in. na wyniki sprzedaży czy możliwość pozyskania nowych klientów i utrzymania tych dotychczasowych. Dlatego też przedsiębiorcy decydują się na profesjonalne usługi związane z
    Więcej

    Czy wiesz, jak ważna jest jakość treści na stronie?

    Autor Agnieszka | 0 komentarzy
    Jednym z głównych czynników wpływających na pozycję strony w rankingu wyszukiwarki Google jest jakość oraz długość treści, które są na niej zamieszczane. Pomimo tego, na wielu witrynach zaobserwować można teksty niezgodne z wymaganiami algorytmu. Wynika to w głównej mierze z niewie
    Więcej

    Pozycjonowanie grafiki w Google – zadbaj o widoczność obrazów

    Autor Agnieszka | 0 komentarzy
    Jeśli chodzi o działania SEO, warstwa graficzna stron internetowych często bywa pomijana na rzecz tekstowej. Dobieramy odpowiednie frazy i rozmieszczamy je w treści, aby możliwie najlepiej wpasować się w oczekiwania użytkowników. W niektórych przypadkach warto jednak poświęcić czas rów
    Więcej

    Optymalizacja konwersji – przepis na sukces w biznesie

    Autor Agnieszka | 0 komentarzy
    Niska konwersja na stronie może spowodować poważne straty finansowe naszego przedsiębiorstwa. Duży ruch to jedno. Równie ważne jest generowanie przychodów ze sprzedaży towarów i świadczenia usług. Jeśli handel stoi w miejscu, należy działać. W przestrzeni internetowej brak zaintereso
    Więcej

    Pozycjonowanie lokalne czy szerokie – które wybrać?

    Autor Agnieszka | 0 komentarzy
    Pozycjonowanie to niezbędny element strategii marketingowej, który jest w stanie dosłownie wybić witrynę na szczyt wyników wyszukiwania. Odpowiednio dobrane frazy przypisane do naszej branży i charakteru działalności zwiększą widoczność strony i wygenerują ruch. Samo podjęcie decyzji
    Więcej

    Zmiany w systemie indeksacji, nowy algorytm – co się zmienia w SEO

    Autor Agnieszka | 0 komentarzy
    Utrzymująca się już od kilku lat dominacja urządzeń mobilnych nad stacjonarnymi w kwestii wyszukiwania informacji w sieci sięgnęła zenitu w 2020 roku, gdy podczas izolacji społecznej zamknięci w domach użytkownicy zaczęli masowo sięgać po telefony, z którymi mogli poruszać się swobo
    Więcej
    23456

    Ostatnie wpisy

    • Nowinki w świecie SEO – przewidywania trendów na 2024 rok
    • Prognozowanie zmian w Google Ads
    • Jak skutecznie dbać o treść? – znaczenie recyklingu zasobów internetowych
    • Nowoczesne podejście do promocji firmy – marketing 360 stopni
    • Wesołych Świąt

    Archiwa

    • kwiecień 2024
    • luty 2024
    • październik 2023
    • sierpień 2023
    • grudzień 2022
    • listopad 2022
    • październik 2022
    • sierpień 2022
    • lipiec 2022
    • czerwiec 2022
    • maj 2022
    • kwiecień 2022
    • marzec 2022
    • luty 2022
    • styczeń 2022
    • grudzień 2021
    • listopad 2021
    • wrzesień 2021
    • sierpień 2021
    • lipiec 2021
    • maj 2021
    • kwiecień 2021
    • marzec 2021
    • styczeń 2021
    • grudzień 2020
    • listopad 2020
    • październik 2020
    • wrzesień 2020
    • lipiec 2020
    • czerwiec 2020
    • marzec 2020
    • luty 2020
    • styczeń 2020
    • grudzień 2019
    • listopad 2019
    • październik 2019
    • lipiec 2019
    • czerwiec 2019
    • maj 2019
    • kwiecień 2019
    • marzec 2019
    • luty 2019
    • październik 2018
    • wrzesień 2018
    • sierpień 2018
    • lipiec 2018
    • maj 2018
    • kwiecień 2018
    • marzec 2018
    • luty 2018
    • styczeń 2018

    Kategorie

    • Adwords
    • aktualności
    • Analytics
    • Bez kategorii
    • Content marketing
    • Inne
    • Marketing
    • Reklama
    • SEM
    • SEO
    • Social Media
    • Sztuczna inteligencja

    Agencja interaktywna z doświadczeniem. Wspieramy funkcjonowanie biznesów poprzez dostarczanie klientów z Internetu. Kreujemy wizerunek marek i zwiększamy ich rozpoznawalność za pomocą różnych kanałów dystrybucji treści.

    Przekonaj się, jak skutecznie wesprzemy Twoją firmę!

    Najnowsze artykuły

    • Nowinki w świecie SEO – przewidywania trendów na 2024 rok

      SEO to nieustanne zmiany, aktualizacje i dynamiczny rozwój. To, co niegdyś zapewniało

      3 kwiecień, 2024
    • Prognozowanie zmian w Google Ads

      Jaki sens ma obserwowanie ogólnoświatowych trendów dotyczących marketingu internetowego? To przede wszystkim

      9 luty, 2024
    • Jak skutecznie dbać o treść? – znaczenie recyklingu zasobów internetowych

      XXI wiek niezmiennie zaskakuje. W dobie stale rosnącego poziomu cyfryzacji i wiążącej

      6 październik, 2023

    Kontakt

    Zapraszamy do kontaktu mailowego, za pośrednictwem formularza kontaktowego lub na Facebooku.

    Dane kontaktowe

    Email
    kontakt@inneo.pl

    Copyright 2021 Inneo
    • Blog
    • Czym jest pozycjonowanie stron? Podstawowe informacje o SEO
    • Google Ads
    • Newsletter
    • Strona Główna
    Inneo
    Pliki Cookies
    Nasza strona używa plików cookies, dzięki którym możemy optymalizować działania i dopasować się do Twoich potrzeb. Pliki zbierają informację o Twoich preferencjach, a także odwiedzinach na naszej stronie. Kliknięcie „Akceptuj wszystko” równoznaczne jest z wyrażeniem przez Ciebie zgody na używanie WSZYSTKICH plików cookies. Możesz jednak wybrać opcję „Dostosuj ciasteczka”, która pozwala na dostosowanie zgód.
    Akceptuj wszystkoDostosuj ciasteczka
    Manage consent

    Omówienie używanych plików cookies

    Nasza witryna korzysta z pików cookies aby lepiej działa. Używa plików niezbędnych, które są istotne do poprawnego działa strony. Dodatkowo, do celów analitycznych oraz reklamowych, używamy pliki firm zewnętrznych.
    Niezbędne
    Zawsze włączone
    Niezbędne pliki cookie są absolutnie potrzebne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
    Analityczne i Reklamowe
    Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają w dostarczaniu informacji na temat wskaźników liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam. Polityka prywatności Google Analytics.
    Zapisz i akceptuj