InneoInneoInneoInneo
  • Strona Główna
  • O nas
  • Jak dostarczamy klientów
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt

Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week

    Home aktualności Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week
    NastępnyPoprzedni

    Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week

    Przez Agnieszka | aktualności, Marketing | 0 komentarzy | 17 listopad, 2022 | 0

    Co roku w listopadzie obchodzone jest święto zakupów, czyli Black Friday, a także skierowany do klientów sklepów internetowych — Cyber Monday. Oba te dni są doskonałą okazją dla właścicieli punktów sprzedażowych, zarówno stacjonarnych, jak i online, na przygotowanie korzystnych promocji. Aby jeszcze bardziej zmotywować konsumentów do skorzystania z wyprzedaży, a także w celu zaoferowania im większej ilości możliwości dokonania zakupów, obchodzony jest tzw. Black Week. W tym roku przypada on w dniach 20-28 listopada.

    Zorganizowanie swojego sklepu internetowego w taki sposób, żeby był jak najbardziej funkcjonalny w okresie święta zakupów, nie jest łatwym zadaniem. Należy zwrócić uwagę na wiele elementów, zaczynając od stanu magazynu, a kończąc na wyglądzie swojej witryny internetowej. W celu jak najlepszego zoptymalizowania wyników sprzedażowych warto skorzystać z pomocy specjalistów w dziedzinie SEO oraz SEM, którzy przygotują witrynę w taki sposób, aby zwiększyć jej widoczność w tym okresie. Dodatkowo ich działania mogą zachęcić nowych i powracających konsumentów do skorzystania z promocji i zakupienia oferowanych produktów.

    Optymalizacja strony internetowej na Black Week

    Jak wiadomo, działania SEO są długofalowe. Znaczy to, że muszą być wykonywane regularnie przez okres minimum 3 miesięcy, aby rezultaty były widoczne. Z tego powodu, żeby osiągnąć sukces w okresie wyprzedażowym, warto dbać o optymalizację przez cały rok. Profesjonaliści w tej dziedzinie rozpoczną swoje działania od przeanalizowania jak funkcjonowała witryna w poprzednich edycjach Black Week. Stanowi to podstawę zaplanowania skutecznego sposobu promocji. Jest to tydzień, w czasie którego witryny internetowe są oblegane przez użytkowników. Warto upewnić się, że strona będzie się szybko ładować, aby nie zniechęcili się oni i nie wybrali oferty firm konkurencyjnych.

    Pozycjonowanie na odpowiednie frazy

    W przygotowaniu strony niezwykle ważne są również słowa kluczowe. Bez nich strona nie będzie wyświetlać się użytkownikom wyszukiwarki Google, kiedy rozpoczną poszukiwanie najlepszego sklepu. Zoptymalizowanie strategicznych treści na stronie powinno więc skupić się na frazach, takich jak „black friday”, „black week 2022”, „cyber monday” czy „czarny piątek”. Jest to czas, w którym klientom najbardziej zależy właśnie na korzystnych promocjach, dlatego wybiorą oni sklepy wyświetlające się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Warto o to zadbać, aby zwiększyć widoczność swojego sklepu. Jeżeli w czasie Black Week klienci dokonają na stronie swojego pierwszego zakupu, istnieje wielka szansa, że skorzystają z oferty ponownie.

    User Experience w czasie Black Week

    Niezwykle ważnym elementem jest również wzięcie pod uwagę UX. Na stronie powinna pojawić się osobna podstrona na wyprzedaże, widoczna na pierwszy rzut oka. Dobrym pomysłem jest oznaczenie odpowiedniej zakładki za pomocą koloru czarnego, co pomoże użytkownikom w odnalezieniu się na nowej witrynie. Każdy oferowany w okresie promocji produkt musi mieć również szczegółowy opis. Wpłynie to pozytywnie na doświadczenie użytkownika, ale również pozostawi dobre wrażenie o danej firmie. Klient z pewnością chętniej dokona ponownie zakupu w sklepie, który uzna za wyspecjalizowany w danej dziedzinie. Kluczowa jest również responsywność strony. Musi się ona wyświetlać dobrze zarówno na komputerze, jak i urządzeniach mobilnych. Robienie zakupów za pomocą smartfona czy tabletu jest coraz częstszym przypadkiem, dlatego warto zadbać o to, aby było ono łatwe i komfortowe.

    Kampanie Google Ads z okazji Black Friday

    Oferta systemu reklamowego Google jest skierowana do właścicieli firm, oczekujących szybkich rezultatów. Z tego powodu to właśnie to rozwiązanie najlepiej sprawdza się w przypadku Black Friday. Warto pamiętać, że w tym czasie wielu przedsiębiorców decyduje się na inwestowanie w reklamy, dlatego mogą być one bardziej kosztowne oraz dłużej zatwierdzane. Nie należy więc zostawiać tematu marketingu internetowego na ostatnią chwilę. Reklamy Google Ads charakteryzują się dużą skutecznością. Reklamując konkretne produkty, należy upewnić się, że będą one na stanie magazynowym, dzięki czemu sprosta się oczekiwaniom każdego klienta. Zwiększenie budżetu na kampanie przed Black Week jest świetnym pomysłem. Najlepiej skonsultować swoje oczekiwania co do ostatecznych celów ze specjalistami od działań PPC, aby mogli oni przygotować efektowne rozwiązania.

    Strategie reklamowe na Black Week

    Zaplanowanie odpowiednich kampanii jest możliwe dzięki dokładnej analizie działania danego sklepu internetowego. Jeżeli na poprzednich wyprzedażach lepiej sprawdzały się promocje danych marek niż całego asortymentu, ponowne ustawienie ich w ten sposób będzie dobrym rozwiązaniem. Praca ze specjalistami od marketingu internetowego jest w tym okresie nieoceniona, ponieważ dostosowują oni kampanie według potrzeb przedsiębiorcy. W sieci reklamowej pojawiają się różne rodzaje wizualnych materiałów promocyjnych. Potencjalni klienci mogą przyjrzeć się konkretnym produktom oraz ich korzystnym cenom. Jeżeli planuje się kampanie w rubryce Zakupy Google, warto rozpocząć ją odpowiednio wcześnie. Wyświetla się na nich oryginalna i promocyjna cena, co jeszcze bardziej zachęca do zakupu.

    Rozszerzenia promocji oraz charakterystyka reklam

    Same materiały promocyjne mogą być zaprojektowane w rozmaity sposób. Warto zawrzeć na nich informacje, które zachęcą klientów do skorzystania z promocji. Specjaliści od digital marketingu mogą w okresie Black Week zaproponować rozwiązania, które pozytywnie wpłyną na zainteresowanie użytkowników witryny. W tekstach reklam nawiązuje się do zbliżającego się Black Friday lub Cyber Monday. Dobrym rozwiązaniem jest również korzystanie z funkcji Countdown, czyli odliczania. Zachęca ona klientów do szybkich zakupów, ponieważ podkreśla krótki okres trwania korzystnych promocji. Również rozszerzenia (obecnie „zasoby”) wyświetlane pod linkiem w wyszukiwarce Google mogą zostać uzupełnione o dodatkowe informacje dotyczące wyprzedaży.

    O tym również warto pamiętać

    Black Week to czas promocji, o którym warto przypomnieć powracającym klientom. Jeżeli dany sklep prowadzi newsletter, może wysłać do swoich obserwujących informację o zbliżającym się obniżeniu cen. Spersonalizowany przekaz, a także wskazanie na przykładowe przeceny produktów pozytywnie wpłynie na zainteresowanie użytkowników. Jeśli chodzi o klientów, którzy po raz pierwszy wejdą na daną stronę, powinni oni zostać przywitani informacją na temat nadchodzącej lub trwającej już wyprzedaży. Banery oraz slidery muszą być wyraźne, a asortyment objęty promocją, dokładnie wydzielony. Niezwykle istotna jest również transparentność i uczciwość sprzedawcy. Użytkownicy szybko zauważą, jeżeli ceny zostały sztucznie podniesione, aby obniżyć je na czas trwania Black Week. Są to nieetyczne praktyki, które na pewno nie wpłyną pozytywnie na wizerunek sklepu. Z tego powodu warto być uczciwym oraz zaoferować swoim klientom najlepsze możliwe oferty, aby chętnie powrócili oni po okresie wyprzedażowym.

    Chcesz być na bieżąco z trendami?

    polub nas

    No tags.

    Agnieszka

    Specjalista ds. content marketingu. Zajmuje się prowadzeniem działań content marketingowych dla INNEO. Przygotowuje artykuły, teksty blogowe i inne treści mające na celu promocję Agencji oraz jej Klientów.

    Więcej postów Agnieszka

    Powiązane posty

    • Wesołych Świąt

      By Agnieszka | 0 comment

      Z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia pragniemy życzyć wesołych świąt. Niech ten czas będzie spokojny, pełen ciepła i rodzinnej atmosfery. Dużo zdrowia i spełnienia wszelkich marzeń, a także wielu sukcesów zawodowych i osobistych w nadchodzącymWięcej

    • Jak przyciągnąć klientów sklepu online w okresie świątecznym?

      By Agnieszka | 0 comment

      Święta to czas wzmożonych wydatków. Okres ten dawno przestał się kojarzyć wyłącznie z Mikołajem, pięknie przystrojoną choinką i kolacją wigilijną spędzoną z rodziną. Zapewne pierwsze, co przychodzi wielu z nas do głowy, gdy ktoś wspomniWięcej

    • Rola meta title w pozycjonowaniu

      By Agnieszka | 0 comment

      Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych wymaga przygotowania witryny w taki sposób, aby była jak najbardziej czytelna dla użytkowników. Chodzi tu nie tylko o jej wygląd, dobór fontów, zdjęć i miniatur, ale również tytułu widocznego na kartachWięcej

    • Pozycjonowanie off-page – najważniejsze informacje

      By Agnieszka | 0 comment

      Pozycjonowanie off-page to bardzo ważny element SEO. Dla wielu osób jednak ten termin jest całkowicie obcy, bądź też bagatelizują one znaczenie prowadzonych w tym zakresie działań. Dlaczego to tak ważny element strategii SEO i coWięcej

    • Pozycjonowanie w przypadku nowych witryn

      By Agnieszka | 0 comment

      W obecnych czasach internet to główne źródło informacji. Jest także miejscem zakupów, spotkań ze znajomymi i wielu innych czynności. Właśnie dlatego warto zbudować zasięgi swojej firmy w tym wirtualnym świecie. Pozwoli to na poszerzenie gronaWięcej

    • Google Analytics 4 następcą Universal Analytics już od lipca 2023!

      By Agnieszka | 0 comment

      Google oficjalnie ogłosił niedawno zastąpienie Universal Analytics przez Google Analytics 4. Ma to nastąpić w drugiej połowie 2023 roku. Poprzez ten krok internetowy gigant wprowadza wiele nowych rozwiązań obejmujących bardziej szczegółowe dane, udostępnienie użytkownikom szerszegoWięcej

    • Proces indeksowania stron

      By Agnieszka | 0 comment

      Tworząc swoją stronę internetową, zakłada się szybkie poszerzenie grona odbiorców i pojawienia się na pierwszych pozycjach rankingu wyszukiwarki Google. Jednak proces indeksowania jest bardziej złożony, niż mogłoby się wydawać – tworząc nową witrynę, nie możnaWięcej

    • Pozycja zero w SEO

      By Agnieszka | 0 comment

      W obecnych czasach dostępność informacji i czas potrzebny na ich zdobycie, są bardzo ważne. Znaczna część wyszukiwanych haseł wpisywana jest w pośpiechu, kiedy dany użytkownik chce uzyskać odpowiedź szybko, bez przechodzenia przez kilka lub kilkanaścieWięcej

    Zostaw komentarz

    Anuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    NastępnyPoprzedni

    Ostatnie wpisy

    • Wesołych Świąt
    • Jak przyciągnąć klientów sklepu online w okresie świątecznym?
    • Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week
    • Rola meta title w pozycjonowaniu
    • Pozycjonowanie off-page – najważniejsze informacje

    Archiwa

    • grudzień 2022
    • listopad 2022
    • październik 2022
    • sierpień 2022
    • lipiec 2022
    • czerwiec 2022
    • maj 2022
    • kwiecień 2022
    • marzec 2022
    • luty 2022
    • styczeń 2022
    • grudzień 2021
    • listopad 2021
    • wrzesień 2021
    • sierpień 2021
    • lipiec 2021
    • maj 2021
    • kwiecień 2021
    • marzec 2021
    • styczeń 2021
    • grudzień 2020
    • listopad 2020
    • październik 2020
    • wrzesień 2020
    • lipiec 2020
    • czerwiec 2020
    • marzec 2020
    • luty 2020
    • styczeń 2020
    • grudzień 2019
    • listopad 2019
    • październik 2019
    • lipiec 2019
    • czerwiec 2019
    • maj 2019
    • kwiecień 2019
    • marzec 2019
    • luty 2019
    • październik 2018
    • wrzesień 2018
    • sierpień 2018
    • lipiec 2018
    • maj 2018
    • kwiecień 2018
    • marzec 2018
    • luty 2018
    • styczeń 2018

    Kategorie

    • Adwords
    • aktualności
    • Analytics
    • Bez kategorii
    • Content marketing
    • Inne
    • Marketing
    • Reklama
    • SEM
    • SEO
    • Social Media
    • Sztuczna inteligencja

    Agencja interaktywna z doświadczeniem. Wspieramy funkcjonowanie biznesów poprzez dostarczanie klientów z Internetu. Kreujemy wizerunek marek i zwiększamy ich rozpoznawalność za pomocą różnych kanałów dystrybucji treści.

    Przekonaj się, jak skutecznie wesprzemy Twoją firmę!

    Najnowsze artykuły

    • Wesołych Świąt

      Z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia pragniemy życzyć wesołych świąt. Niech ten

      22 grudzień, 2022
    • Jak przyciągnąć klientów sklepu online w okresie świątecznym?

      Święta to czas wzmożonych wydatków. Okres ten dawno przestał się kojarzyć wyłącznie

      14 grudzień, 2022
    • Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week

      Co roku w listopadzie obchodzone jest święto zakupów, czyli Black Friday, a

      17 listopad, 2022

    Kontakt

    Zapraszamy do kontaktu mailowego, za pośrednictwem formularza kontaktowego lub na Facebooku.

    Dane kontaktowe

    Email
    kontakt@inneo.pl

    Copyright 2021 Inneo
    • Blog
    • Czym jest pozycjonowanie stron? Podstawowe informacje o SEO
    • Google Ads
    • Newsletter
    • Strona Główna
    Inneo
    Pliki Cookies
    Nasza strona używa plików cookies, dzięki którym możemy optymalizować działania i dopasować się do Twoich potrzeb. Pliki zbierają informację o Twoich preferencjach, a także odwiedzinach na naszej stronie. Kliknięcie „Akceptuj wszystko” równoznaczne jest z wyrażeniem przez Ciebie zgody na używanie WSZYSTKICH plików cookies. Możesz jednak wybrać opcję „Dostosuj ciasteczka”, która pozwala na dostosowanie zgód.
    Akceptuj wszystkoDostosuj ciasteczka
    Manage consent

    Omówienie używanych plików cookies

    Nasza witryna korzysta z pików cookies aby lepiej działa. Używa plików niezbędnych, które są istotne do poprawnego działa strony. Dodatkowo, do celów analitycznych oraz reklamowych, używamy pliki firm zewnętrznych.
    Niezbędne
    Zawsze włączone
    Niezbędne pliki cookie są absolutnie potrzebne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
    Analityczne i Reklamowe
    Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają w dostarczaniu informacji na temat wskaźników liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam. Polityka prywatności Google Analytics.
    Zapisz i akceptuj