InneoInneoInneoInneo
  • Strona Główna
  • O nas
  • Jak dostarczamy klientów
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt

Pozycjonowanie w przypadku nowych witryn

    Home SEO Pozycjonowanie w przypadku nowych witryn
    NastępnyPoprzedni

    Pozycjonowanie w przypadku nowych witryn

    Przez Agnieszka | SEO | 0 komentarzy | 28 lipiec, 2022 | 0

    W obecnych czasach internet to główne źródło informacji. Jest także miejscem zakupów, spotkań ze znajomymi i wielu innych czynności. Właśnie dlatego warto zbudować zasięgi swojej firmy w tym wirtualnym świecie. Pozwoli to na poszerzenie grona odbiorców, a tym samym zwiększenie zysków. Ze względu na liczbę firm proponujących sprzedaż towarów i usług w sieci, przebicie się z ofertą przez konkurencję wydaje się bardzo trudne. Wystarczy jednak przeprowadzić odpowiednie działania, aby witryna znalazła dobre miejsce w wynikach wyszukiwania, a tym samym została zauważona przez użytkowników.

    Bez tego niestety będzie niewidoczna wyświetlając się na dalszych stronach. Większość osób nawet na nie nie przechodzi, w związku z czym ruch w witrynie nie przyniósłby oczekiwanych zysków. Pozycjonowanie można zlecić specjalistom lub zadbać o to samodzielnie. Zanim jednak przejdzie się do tego etapu, należy przygotować wszystko od podstaw. Jeśli samą stronę zaprojektowano niewłaściwie, a jej ładowanie trwa zbyt długo, może to bezpośrednio przełożyć się na gorsze wyniki w rankingu wyszukiwarki Google.

    Czym jest pozycjonowanie i jak je przeprowadzić w przypadku nowych witryn?

    Pozycjonowanie to szereg działań, które wpływają na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. Celem tego jest znalezienie się na pozycji w top 5 – właśnie te strony są najczęściej otwierane przez użytkowników przeglądarki. Może się tak stać między innymi za sprawą słów kluczowych umieszczanych w materiałach m.in. na podstronach. Tekst powinien być merytoryczny, a frazy użyte w jak najbardziej naturalny sposób, spójny z całością. Brak błędów i odpowiednia treść to coś, na co algorytmy zwracają dużą uwagę, więc warto o to zadbać. Niepoprawnie napisane opisy itp. nie będą również dobrze odbierane przez przeglądających, co może równać się z ryzykiem utraty potencjalnego klienta.

    pozycjonowanie nowej witrynyNależy zwrócić również uwagę na odpowiednią liczbę znaków i ogólny content. Kluczowa okaże się także regularność dodawanych treści. Bez tego takie działania raczej nie przyniosą zamierzonego skutku. Trzeba skupić się także na tzw. linkbuildingu. Opiera się on na zdobywaniu odnośników (linków) we wpisach zamieszczanych na innych stronach np. blogach, które będą kierowały czytających do tej konkretnej witryny. To bardzo korzystne działanie, jednak należ zwracać szczególną uwagę , na jakich stronach są one umieszczane. Lepiej unikać witryn spamerskich, a zamiast nich współpracować z takimi o wysokim autorytecie. W przeciwnym razie platforma nie zdobędzie zaufania robotów Google ani tym bardziej użytkowników.

    Jak odpowiednio przygotować stronę do pozycjonowania?

    Pozycjonowanie w przypadku nowych stron internetowych różni się od tego, z jakim mamy do czynienia w przypadku dłużej funkcjonujących witryn. Dla robotów Google ważny jest także wiek platformy, więc należy mieć to na uwadze. Zatem jak dobrze przygotować nową domenę? Kluczowy jest ogólny konspekt, bez niego działania mogą być prowadzone chaotycznie i niekoniecznie w sposób prawidłowy. W zależności od charakteru zakładanej strony – czy będzie to blog informacyjny, a może sklep trzeba zaplanować podstrony: ich liczbę, umiejscowienie, opracować koszyk itp. Kolejnym krokiem jest skonstruowanie mapy, najlepiej w formacie XML. Pomoże ona robotom w indeksowaniu, a także nawigowaniu. To jeden z najważniejszych elementów struktury budowy platformy internetowej.

    Następnie powinno się przygotować treść – zdjęcia produktów, opisy ich i kategorii, do której należą, a także inne teksty mające znaleźć się na stronie. Najtrudniejszym elementem jest przygotowanie oprawy graficznej i zakodowanie całości. Do tego zadania z pewnością będzie potrzebny odpowiedni specjalista. Dzięki takiej usłudze można mieć pewność, że wszystko zostanie zrobione tak, jak powinno, a kod nie spowoduje żadnych opóźnień na platformie.  Nie można zapomnieć o optymalizacji danych, dzięki temu roboty Google będą mogły określić zawartość, w takim wypadku trzeba zadbać o meta title (tytuł) i meta description (opis pod tytułem). Wielu użytkowników korzysta z przeglądarek w telefonach, a co za tym idzie mobilna wersja strony ma priorytet przy indeksacji, warto zatem zadbać o odpowiednie przystosowanie witryny.

    Chcesz być na bieżąco z trendami?

    polub nas

    No tags.

    Agnieszka

    Specjalista ds. content marketingu. Zajmuje się prowadzeniem działań content marketingowych dla INNEO. Przygotowuje artykuły, teksty blogowe i inne treści mające na celu promocję Agencji oraz jej Klientów.

    Więcej postów Agnieszka

    Powiązane posty

    • Jak skutecznie dbać o treść? – znaczenie recyklingu zasobów internetowych

      By Agnieszka | 0 comment

      XXI wiek niezmiennie zaskakuje. W dobie stale rosnącego poziomu cyfryzacji i wiążącej się z tym mgły informacyjnej należy stale mieć pod kontrolą zamieszczane treści. Chodzi tu przede wszystkim o aktualność, ale także autentyczność. Mówiąc zWięcej

    • marketing 360

      Nowoczesne podejście do promocji firmy – marketing 360 stopni

      By Agnieszka | 0 comment

      Gdyby nie działania marketingowe podejmowane przez firmy, z pewnością nie udałoby się dotrzeć do szerokiego grona klientów. Wysoki stopień konkurencyjności na rynku sprawia, że wiele branż musi się prześcigać w poszukiwaniu sposobów, na przyciągniecie uwagiWięcej

    • Wesołych Świąt

      By Agnieszka | 0 comment

      Z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia pragniemy życzyć wesołych świąt. Niech ten czas będzie spokojny, pełen ciepła i rodzinnej atmosfery. Dużo zdrowia i spełnienia wszelkich marzeń, a także wielu sukcesów zawodowych i osobistych w nadchodzącymWięcej

    • Jak przyciągnąć klientów sklepu online w okresie świątecznym?

      By Agnieszka | 0 comment

      Święta to czas wzmożonych wydatków. Okres ten dawno przestał się kojarzyć wyłącznie z Mikołajem, pięknie przystrojoną choinką i kolacją wigilijną spędzoną z rodziną. Zapewne pierwsze, co przychodzi wielu z nas do głowy, gdy ktoś wspomniWięcej

    • Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week

      By Agnieszka | 0 comment

      Co roku w listopadzie obchodzone jest święto zakupów, czyli Black Friday, a także skierowany do klientów sklepów internetowych — Cyber Monday. Oba te dni są doskonałą okazją dla właścicieli punktów sprzedażowych, zarówno stacjonarnych, jak iWięcej

    • Rola meta title w pozycjonowaniu

      By Agnieszka | 0 comment

      Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych wymaga przygotowania witryny w taki sposób, aby była jak najbardziej czytelna dla użytkowników. Chodzi tu nie tylko o jej wygląd, dobór fontów, zdjęć i miniatur, ale również tytułu widocznego na kartachWięcej

    • Pozycjonowanie off-page – najważniejsze informacje

      By Agnieszka | 0 comment

      Pozycjonowanie off-page to bardzo ważny element SEO. Dla wielu osób jednak ten termin jest całkowicie obcy, bądź też bagatelizują one znaczenie prowadzonych w tym zakresie działań. Dlaczego to tak ważny element strategii SEO i coWięcej

    • Google Analytics 4 następcą Universal Analytics już od lipca 2023!

      By Agnieszka | 0 comment

      Google oficjalnie ogłosił niedawno zastąpienie Universal Analytics przez Google Analytics 4. Ma to nastąpić w drugiej połowie 2023 roku. Poprzez ten krok internetowy gigant wprowadza wiele nowych rozwiązań obejmujących bardziej szczegółowe dane, udostępnienie użytkownikom szerszegoWięcej

    Zostaw komentarz

    Anuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    NastępnyPoprzedni

    Ostatnie wpisy

    • Jak skutecznie dbać o treść? – znaczenie recyklingu zasobów internetowych
    • Nowoczesne podejście do promocji firmy – marketing 360 stopni
    • Wesołych Świąt
    • Jak przyciągnąć klientów sklepu online w okresie świątecznym?
    • Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week

    Archiwa

    • październik 2023
    • sierpień 2023
    • grudzień 2022
    • listopad 2022
    • październik 2022
    • sierpień 2022
    • lipiec 2022
    • czerwiec 2022
    • maj 2022
    • kwiecień 2022
    • marzec 2022
    • luty 2022
    • styczeń 2022
    • grudzień 2021
    • listopad 2021
    • wrzesień 2021
    • sierpień 2021
    • lipiec 2021
    • maj 2021
    • kwiecień 2021
    • marzec 2021
    • styczeń 2021
    • grudzień 2020
    • listopad 2020
    • październik 2020
    • wrzesień 2020
    • lipiec 2020
    • czerwiec 2020
    • marzec 2020
    • luty 2020
    • styczeń 2020
    • grudzień 2019
    • listopad 2019
    • październik 2019
    • lipiec 2019
    • czerwiec 2019
    • maj 2019
    • kwiecień 2019
    • marzec 2019
    • luty 2019
    • październik 2018
    • wrzesień 2018
    • sierpień 2018
    • lipiec 2018
    • maj 2018
    • kwiecień 2018
    • marzec 2018
    • luty 2018
    • styczeń 2018

    Kategorie

    • Adwords
    • aktualności
    • Analytics
    • Bez kategorii
    • Content marketing
    • Inne
    • Marketing
    • Reklama
    • SEM
    • SEO
    • Social Media
    • Sztuczna inteligencja

    Agencja interaktywna z doświadczeniem. Wspieramy funkcjonowanie biznesów poprzez dostarczanie klientów z Internetu. Kreujemy wizerunek marek i zwiększamy ich rozpoznawalność za pomocą różnych kanałów dystrybucji treści.

    Przekonaj się, jak skutecznie wesprzemy Twoją firmę!

    Najnowsze artykuły

    • Jak skutecznie dbać o treść? – znaczenie recyklingu zasobów internetowych

      XXI wiek niezmiennie zaskakuje. W dobie stale rosnącego poziomu cyfryzacji i wiążącej

      6 październik, 2023
    • marketing 360

      Nowoczesne podejście do promocji firmy – marketing 360 stopni

      Gdyby nie działania marketingowe podejmowane przez firmy, z pewnością nie udałoby się

      24 sierpień, 2023
    • Wesołych Świąt

      Z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia pragniemy życzyć wesołych świąt. Niech ten

      22 grudzień, 2022

    Kontakt

    Zapraszamy do kontaktu mailowego, za pośrednictwem formularza kontaktowego lub na Facebooku.

    Dane kontaktowe

    Email
    kontakt@inneo.pl

    Copyright 2021 Inneo
    • Blog
    • Czym jest pozycjonowanie stron? Podstawowe informacje o SEO
    • Google Ads
    • Newsletter
    • Strona Główna
    Inneo
    Pliki Cookies
    Nasza strona używa plików cookies, dzięki którym możemy optymalizować działania i dopasować się do Twoich potrzeb. Pliki zbierają informację o Twoich preferencjach, a także odwiedzinach na naszej stronie. Kliknięcie „Akceptuj wszystko” równoznaczne jest z wyrażeniem przez Ciebie zgody na używanie WSZYSTKICH plików cookies. Możesz jednak wybrać opcję „Dostosuj ciasteczka”, która pozwala na dostosowanie zgód.
    Akceptuj wszystkoDostosuj ciasteczka
    Manage consent

    Omówienie używanych plików cookies

    Nasza witryna korzysta z pików cookies aby lepiej działa. Używa plików niezbędnych, które są istotne do poprawnego działa strony. Dodatkowo, do celów analitycznych oraz reklamowych, używamy pliki firm zewnętrznych.
    Niezbędne
    Zawsze włączone
    Niezbędne pliki cookie są absolutnie potrzebne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
    Analityczne i Reklamowe
    Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają w dostarczaniu informacji na temat wskaźników liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam. Polityka prywatności Google Analytics.
    Zapisz i akceptuj