InneoInneoInneoInneo
  • Strona Główna
  • O nas
  • Jak dostarczamy klientów
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt

Social media – wybierz portal dla siebie!

    Home Social Media Social media – wybierz portal dla siebie!
    NastępnyPoprzedni
    Social Media

    Social media – wybierz portal dla siebie!

    Przez inneo | Social Media | 0 komentarzy | 25 styczeń, 2018 | 0

    Obecność w social mediach to dzisiaj konieczność. Jeśli firma chce budować trwałe relacje ze swoimi klientami, to media społecznościowe są wręcz do tego stworzone. Poza licznymi opcjami reklamowymi, można tu publikować wiele darmowych treści, które zwiększą rozpoznawalność marki i umocnią jej wizerunek eksperta. Tylko, które portale społecznościowe wybrać?

    Facebook (nie) dla wszystkich

    facebookPierwszą platformą kojarzącą się z mediami społecznościowymi jest, oczywiście, Facebook. Nic dziwnego, w końcu to najczęściej odwiedzany portal społecznościowy, który daje możliwość dzielenia się bardzo zróżnicowanymi treściami. Warto jednak uświadomić sobie, że to co najbardziej znane nie zawsze musi być najlepsze. Facebook ma wiele zalet, ale trzeba się tu liczyć z dużą konkurencją. Może być Ci trudno się wyróżnić. Zamiast mocniej angażować się w działania w tym medium, czasami lepiej poświęcić więcej czasu na testy na innych portalach.

    Facebook jest dziś traktowany jako cenne źródło informacji. Dla wielu osób to podstawowe lub nawet jedyne źródło newsów, które duża część użytkowników uznaje za pewne. Jednocześnie jednak jest to portal, na którym przeważają treści rozrywkowe i świadomościowe. Lepszy zasięg mają zazwyczaj proste przekazy, nad którymi użytkownik nie musi się długo zastanawiać. Na fanpage’u powinny zatem pojawiać się treści przeznaczone specjalnie na Facebooka i dostosowane do niego. Udostępnianie wyłącznie treści z firmowego bloga, niestety, nie zdaje egzaminu. Warto różnicować content.

    kampania facebookDziałania płatne na Facebooku dają przedsiębiorcom kolejną gamę możliwości. Ten temat planujemy poruszyć w osobnym artykule. Poniżej prezentujemy jednak cele reklamowe, które można osiągnąć, korzystając z narzędzi reklamowych Facebooka. Umożliwiają one zarówno promowanie wpisów, które będą widoczne na fanpage’u firmy, jak i tworzenie przekazów reklamowych, które po emisji kreacji nie będą publikowane. Zareklamujesz przedsiębiorstwo, wykorzystując filmy, pokazy slajdów, jak i zdjęcia. Koniecznie opatrz je ciekawym tekstem oraz CTA, czyli wezwaniem do działania. Badania pokazują bowiem, że użytkownik dużo chętniej wykonuje akcję, jeśli zasugerujesz mu, co ma dalej zrobić. To może być Facebookowy przycisk „Więcej informacji” albo inne wezwanie, które umieścisz w tekście czy na publikowanym zdjęciu.

    LinkedIn – przestrzeń dla biznesu

    profilCharakter LinkedIna jest mocno związany z biznesem. To medium pozwala realizować kilka celów. Firmom oferuje możliwość znalezienia nowych pracowników, umacniania wizerunku eksperta w branży, podejmowania dyskusji czy publikowania contentu.

    Dzięki temu, że jest to portal stworzony typowo dla biznesu, firma może mieć pewność, że tworząc w jego obrębie, trafi do osób zainteresowanych rozwojem w danej branży, do ludzi chcących dowiedzieć się czegoś więcej lub zmienić pracę, a także nawiązać kontakty. Osoba prywatna może na LinkedInie zaprezentować swoje doświadczenie i kwalifikacje zawodowe, dzięki czemu istnieje szansa, że pracodawca sam się do niej odezwie.

    Tym, co wyróżnia LinkedIna jest fakt, że publikując na nim jako firma, można osiągnąć większy zasięg niż posiadana ilość fanów i będzie on rósł przez wiele dni. Na Facebooku zaś jest odwrotnie – zasięg jest najczęściej mniejszy niż posiadana ilość obserwujących.

    Tak, jak wszędzie, tak i w przypadku LinkedIna potrzebny jest jednak sposób, aby skutecznie rozwinąć swój profil biznesowy. Dobrze sprawdzają się kompleksowe artykuły, raporty czy infografiki. Działania płatne na tym portalu są drogie, więc raczej nie opłaca się iść w tym kierunku.

    Rozważ także GoldenLine jako polski odpowiednik LinkedIna. Niektóre grupy zawodowe są tutaj bardziej aktywne. Można znaleźć na przykład wartościowe dyskusje korektorów i edytorów tekstów. Warto przetestować oba portale i zobaczyć, co u Ciebie działa lepiej.

    Instagram – lifestyle do kwadratu

    Instagram jest medium, z którego najchętniej korzystają kobiety, choć nie jest to regułą we wszystkich krajach. W dodatku jest to portal, na którym często udzielają się osoby z branży modowej, kosmetycznej czy fitness. Nic dziwnego, Instagram umożliwia łatwą prezentację materiałów związanych z lifestylem. Tutaj królują zdjęcia i od dłuższego czasu także filmy. Wciąż jednak dominują fotografie i to w kwadratowym formacie.

    instagram tagi

    Obecnie Instagram należy do Facebooka i ma się świetnie. Drugim jego wyróżnikiem, poza charakterystycznym kwadratem (choć obecnie możliwe jest także publikowanie prostokątnych materiałów), są hashtagi, którymi oznaczane są zdjęcia. Dzięki nim użytkownik portalu może w łatwy sposób znaleźć interesujący go content. Wystarczy, że wpisze np. #work i już może przeglądać multimedia o tej tematyce, udostępnione przez ich twórców.

    Czasami jednak zdarza się, że hashtagi są nadużywane. Instagram postanowił więc poblokować część znaczników, aby uczynić portal bardziej przejrzystym. Twórcy, chcąc uporządkować content tworzony w aplikacji i ochronić użytkowników przed nieodpowiednimi treściami, ograniczają dostęp do publikacji z poziomu zakazanego hashtaga. Oznacza to, że jeśli użytkownik wpisze w wyszukiwarkę blokowany znacznik, to albo nie pojawi mu się żaden wynik, albo otrzyma ich ograniczoną ilość.

    Pełna lista blokowanych tagów znajduje się pod adresem.

    Konta firmowe i prywatne na Insta

    Instagram umożliwia stworzenie konta firmowego, na którym użytkownik ma dostęp do statystyk dotyczących konta i publikowanych postów. Wówczas może lepiej dopasować treści do swojej grupy odbiorców. Ponadto dzięki wyborowi konta biznesowego otrzymuje się narzędzie do łatwego zarządzania reklamami.

    By nie ominąć żadnej publikacji udostępnianej przez konkretnego użytkownika, można go zasubskrybować (zarówno na koncie prywatnym, jak i firmowym). Instagram umożliwia również publikowanie relacji. Działają one na podobnej zasadzie do snapów, o których przeczytasz poniżej. Można obejrzeć je wyłącznie przez 24 godziny. Mają postać zbioru zdjęć i filmów, które „na żywo” relacjonują krótkie wydarzenia z danego dnia. Relacje to sposób twórców Instagrama na walkę z największym konkurentem, czyli Snapchatem.

    Snapchat – migawki z życia firmy

    snapchat logoCo warto wiedzieć o Snapchacie? Jego użytkownikami są głównie nastolatki oraz tak zwani młodzi dorośli. Według badań w stosunku do lat ubiegłych zwiększyła się ilość mężczyzn, którzy korzystają z tego medium. Jeśli Twoja grupa docelowa to młodzież od 13 do 24 lat, to właśnie osoby w tym wieku znajdziesz na Snapchacie.

    Portal zasłynął z możliwości dzielenia się migawkami z życia. Cechą charakterystyczną od początku jego istnienia jest to, że udostępniane multimedia znikają po 24 godzinach. Poza tym użytkownik, który raz obejrzał film czy zdjęcie, nie może już do nich wrócić. Snapchat dopuszcza wyłącznie jedną powtórkę, ale tylko krótko po pierwszym obejrzeniu. W innym przypadku nie można już wrócić do udostępnionych treści.

    Jeśli chodzi o to, komu udostępniasz treści na Snapchacie, to sam wybierasz. Możesz kierować przekaz do wszystkich, do przyjaciół lub wybrać niestandardowe ustawienia. Jeżeli masz ciekawy pomysł na publikowane treści, za pomocą tego medium możesz zarabiać chociażby na afiliacji. Dobrym pomysłem dla firm jest także publikowanie reklam za pomocą funkcji Discover czy organizowanie akcji promocyjnych przeznaczonych tylko dla użytkowników Snapchata.

    Twitter – SMS do wszystkich

    Twitter w Polsce wzbudza mieszane uczucia i kojarzy się przede wszystkim z celebrytami, dziennikarzami i politykami. Niektórzy mówią, że się tutaj nie da. Inni udowadniają, że jednak można znaleźć odbiorców dla swoich treści.

    Tak czy siak, prawdą jest, że aby osiągnąć coś na Twitterze, trzeba się mocno angażować. Jeżeli masz czas, aby rozmawiać i retweetować, to Twitter może być dla Ciebie.

    Plusem tego portalu jest znacznie mniejsza konkurencja niż na Facebooku. Poza tym dla tych, którzy lubią krótko, ale treściwie, Twitter wydaje się naturalnym wyborem. Tutaj musisz zmieścić się w 280 znakach (od listopada 2017, bo wcześniej w jednym tweecie można było mieć tylko 140 znaków).

    Jeżeli jesteś mistrzem krótkich wypowiedzi, to na pewno Ci się spodoba. Uwaga, grafika czy wideo nie liczy się do limitu znaków, podobnie jak bezpośrednie odniesienia do innych tweetów. Dzięki temu użytkownicy mają znacznie więcej możliwości.

    Jeśli chodzi o działania płatne, to ciekawą funkcją jest na przykład kierowanie reklamy do fanów konkurencji. Warto to przetestować.

    Youtube nie tylko dla marek osobistych

    Youtube’a zapewne nie trzeba nikomu przedstawiać. Ten portal społecznościowy to zbiorowisko bardzo zróżnicowanych filmów. Można tu znaleźć kanały vlogerów, którzy tworzą profile rozrywkowe, popularnonaukowe, testują różne produkty, prezentują swoje opinie i tak dalej. Poza tym Youtube pełen jest teledysków i szkoleń. Chyba nie będzie ryzykownym stwierdzenie, że na Youtube’ie każdy znajdzie coś dla siebie.

    By jednak publikować tutaj swoje treści, trzeba się nieco natrudzić. W porównaniu do opublikowania zdjęcia, stworzenie filmu wymaga poświęcenia dużej ilości czasu i zasobów. Potrzebny jest sprzęt, montaż, nierzadko też osoba z charyzmą, która będzie „twarzą” vloga. Co jednak przychodzi z trudem, nieraz przynosi świetne efekty.

    Filmy cieszą się dużym zainteresowaniem, ponieważ ludzie przywykli do włączania nagrań w tle. W przeciwieństwie do książki, filmik z Youtube’a można włączyć w trakcie mycia naczyń, przygotowywania posiłku czy sprzątania. Decyduje to niekiedy o wyższości vlogów nad blogami (choć dałoby się wyróżnić także parę zalet tych drugich nad kanałem Youtube). Jeżeli będziesz wiedział, jak się wyróżnić, to masz szansę zdobyć wielu subskrybentów.

    Ponadto, dodatkową możliwością na czerpanie korzyści finansowych poprzez to medium społecznościowe, jest reklama tworzona za pomocą usługi Google AdWords. Najbardziej opłaca się w ten sposób remarketingować użytkowników, którzy np. byli na Twojej stronie internetowej.

    Inną możliwością są współprace z youtuberami. Może chcesz, aby vloger wstawił recenzję Twojego produktu? Odezwij się do niego. Ważne tylko, abyś wcześniej wykonał research i dokładnie poznał osobę, z którą będziesz chciał współpracować. Poświęcony czas zaprocentuje, gdyż będziesz mógł przygotować ofertę skierowaną do konkretnego twórcy, a wówczas on na pewno chętniej zdecyduje się skorzystać z Twojej propozycji.

    Pinterest – potężna dawka inspiracji

    pinterest logoJeżeli szukasz inspiracji, to Pinterest powinien Ci się spodobać. To narzędzie, z którego chętnie korzystają m.in. fotografowie, fani DYI i artyści, ale też panny młode. Na portalu znajdziesz zapierające dech zdjęcia, które sprawią, że w Twojej głowie będą mnożyć się pomysły.

    Pinterest umożliwia zachowywanie interesujących Cię treści. Możesz publikować własne zdjęcia czy artykuły, ale także zapisywać sobie to, co stworzył ktoś inny. Dzięki wtyczce do przeglądarki możesz wchodzić na ulubione strony internetowe i łatwo przypisywać je do folderów, które stworzyłeś na Pintereście.

    Oczywiście, aby było to zgodne z prawem, nie możesz publikować cudzych treści jako własne. Jeżeli jednak z pomocą wtyczki (lub po prostu wklepując adres url do portalu) zapiszesz czyjeś dzieło, to wszystko będzie ok. Informacja o autorze będzie się wyświetlać razem z jego utworem.

    Firmy mogą zarabiać poprzez organizowanie konkursów, prezentowanie na Pintereście swoich produktów albo stylu życia związanego z ich posiadaniem. Fotografowie czy graficy wyrpomują swoją markę, publikując na tablicach portalu własne prace.

    Choć zarabianie na Pintereście nie jest w Polsce popularne, to jednak jest możliwe. Korzystaj z niego również wtedy, gdy tego nie planujesz. Jeśli będziesz potrzebował pomysłu, Pinterest na pewno Ci się przyda.

    Google+ ma swoje plusy

    Być może nieraz już słyszałeś, że na Google+ nikt nie wchodzi. Może nawet sam wyrobiłeś sobie takie zdanie. Mimo wszystko jednak warto mieć firmowy profil, chociażby po to, aby wyświetlił się on w Google, kiedy ktoś wpisze Twoją nazwę.

    Marketerzy radzą, aby publikować unikalne treści w każdym medium. Oczywiście, jest to wskazane, jednak dla G+ możesz zrobić wyjątek i publikować tutaj wpisy blogowe albo najciekawsze posty z Facebooka. Nie zajmuje to wiele czasu, a może pomóc Twojej firmie w promowaniu się. Wrzuć więc link do najnowszego wpisu i opatrz go krótkim komentarzem. Użyj słów kluczowych i hashtagów, aby osoby zainteresowane łatwo Cię namierzyły.

    Mniej popularne portale społecznościowe

    Lista portali społecznościowych jest znacznie dłuższa niż mogłoby się wydawać. Oprócz tych najbardziej popularnych, istnieją mniej znane, które również mogą Ci przynieść pewne korzyści. Oto kilka z nich:

    1. Flicr
    Flicr to portal do dzielenia się zdjęciami. Ma dłuższą historię niż Instagram czy Pinterest. Można tu edytować i udostępniać fotografie, a także porządkować je w albumy. Część zdjęć na tym portalu udostępniana jest na różnych licencjach Creative Commons, zezwalających na ich użycie przez innych w celach komercyjnych lub tylko prywatnych. To dobre miejsce dla fotografów, którzy chcą pokazać swój talent szerszemu gronu odbiorców.

    2. Tumblr
    Tumblr jest platformą mikroblogową. Wiele osób korzysta z niej, dzieląc się inspiracjami. Mogą mieć one formę zdjęć, cytatów, własnych form wypowiedzi, filmów itd. Każdy tworzy tutaj swojego małego bloga, poczynając od ustawienia wyglądu, a na publikowaniu treści kończąc. Ważne są też funkcje umożliwiające szybką interakcję z innymi blogerami na platformie. Można tu bowiem repostować u siebie treści, które spodobają się na innych mikroblogach. Można też po prostu polubić wpis kogoś innego. Dzięki funkcji obserwowania nie przeoczysz niczego z Tumblra Twojego ulubionego autora.

    3. Periscope
    Periscope to aplikacja, której potencjał zauważyło już wiele osób. Całkiem możliwe więc, że stanie się jeszcze bardziej popularna. Platforma umożliwia nadawanie wideo na żywo. Robi się to za pomocą komórki. Co do zasady działania, Periscope jest podobny do Snapchata, gdyż opublikowane wideo można obejrzeć jeszcze przez 24 godziny. Najbardziej popularne są tutaj materiały backstage’owe, wywiady, tutoriale DYI czy transmisje z różnych wydarzeń. Jest to platforma, na której liczy się przede wszystkim ciekawa koncepcja. Nie ma konieczności nagrywania najlepszym telefonem na rynku. Liczy się interakcja z innymi użytkownikami.

    4. Soundcloud
    Soundcloud jest portalem, na którym muzycy dzielą się swoimi autorskimi kompozycjami. Internauci potrafią znaleźć na tej platformie prawdziwe perełki. Twórcy zaś mogą łatwo nawiązywać kontakty i dzielić się spostrzeżeniami. Soundcloud tworzy społeczność mocno sprofilowana, co jest atutem. Pomysł dla firmy? Zamieść tu autorską ścieżkę muzyczną do swojej reklamy i otwórz dyskusję na jej temat jeszcze przed wystartowaniem kampanii.

    Mediów jest dostatek

    Sam widzisz, że nie musisz się ograniczać. W przeciwieństwie do konkurencji Twoja firma może testować mniej popularne media społecznościowe. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, abyś wybrał Facebooka i LinkedIna.

    Jeżeli nie masz pomysłu na publikacje albo czasu na ich tworzenie, skorzystaj z pomocy doświadczonych marketerów. Nasi specjaliści chętnie zajmą się marketingiem Twojej firmy.

    No tags.

    inneo

    Więcej postów inneo

    Powiązane posty

    • Wesołych Świąt

      By Agnieszka | 0 comment

      Z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia pragniemy życzyć wesołych świąt. Niech ten czas będzie spokojny, pełen ciepła i rodzinnej atmosfery. Dużo zdrowia i spełnienia wszelkich marzeń, a także wielu sukcesów zawodowych i osobistych w nadchodzącymWięcej

    • Jak przyciągnąć klientów sklepu online w okresie świątecznym?

      By Agnieszka | 0 comment

      Święta to czas wzmożonych wydatków. Okres ten dawno przestał się kojarzyć wyłącznie z Mikołajem, pięknie przystrojoną choinką i kolacją wigilijną spędzoną z rodziną. Zapewne pierwsze, co przychodzi wielu z nas do głowy, gdy ktoś wspomniWięcej

    • Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week

      By Agnieszka | 0 comment

      Co roku w listopadzie obchodzone jest święto zakupów, czyli Black Friday, a także skierowany do klientów sklepów internetowych — Cyber Monday. Oba te dni są doskonałą okazją dla właścicieli punktów sprzedażowych, zarówno stacjonarnych, jak iWięcej

    • Rola meta title w pozycjonowaniu

      By Agnieszka | 0 comment

      Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych wymaga przygotowania witryny w taki sposób, aby była jak najbardziej czytelna dla użytkowników. Chodzi tu nie tylko o jej wygląd, dobór fontów, zdjęć i miniatur, ale również tytułu widocznego na kartachWięcej

    • Pozycjonowanie off-page – najważniejsze informacje

      By Agnieszka | 0 comment

      Pozycjonowanie off-page to bardzo ważny element SEO. Dla wielu osób jednak ten termin jest całkowicie obcy, bądź też bagatelizują one znaczenie prowadzonych w tym zakresie działań. Dlaczego to tak ważny element strategii SEO i coWięcej

    • Pozycjonowanie w przypadku nowych witryn

      By Agnieszka | 0 comment

      W obecnych czasach internet to główne źródło informacji. Jest także miejscem zakupów, spotkań ze znajomymi i wielu innych czynności. Właśnie dlatego warto zbudować zasięgi swojej firmy w tym wirtualnym świecie. Pozwoli to na poszerzenie gronaWięcej

    • Google Analytics 4 następcą Universal Analytics już od lipca 2023!

      By Agnieszka | 0 comment

      Google oficjalnie ogłosił niedawno zastąpienie Universal Analytics przez Google Analytics 4. Ma to nastąpić w drugiej połowie 2023 roku. Poprzez ten krok internetowy gigant wprowadza wiele nowych rozwiązań obejmujących bardziej szczegółowe dane, udostępnienie użytkownikom szerszegoWięcej

    • Proces indeksowania stron

      By Agnieszka | 0 comment

      Tworząc swoją stronę internetową, zakłada się szybkie poszerzenie grona odbiorców i pojawienia się na pierwszych pozycjach rankingu wyszukiwarki Google. Jednak proces indeksowania jest bardziej złożony, niż mogłoby się wydawać – tworząc nową witrynę, nie możnaWięcej

    Zostaw komentarz

    Anuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    NastępnyPoprzedni

    Ostatnie wpisy

    • Wesołych Świąt
    • Jak przyciągnąć klientów sklepu online w okresie świątecznym?
    • Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week
    • Rola meta title w pozycjonowaniu
    • Pozycjonowanie off-page – najważniejsze informacje

    Archiwa

    • grudzień 2022
    • listopad 2022
    • październik 2022
    • sierpień 2022
    • lipiec 2022
    • czerwiec 2022
    • maj 2022
    • kwiecień 2022
    • marzec 2022
    • luty 2022
    • styczeń 2022
    • grudzień 2021
    • listopad 2021
    • wrzesień 2021
    • sierpień 2021
    • lipiec 2021
    • maj 2021
    • kwiecień 2021
    • marzec 2021
    • styczeń 2021
    • grudzień 2020
    • listopad 2020
    • październik 2020
    • wrzesień 2020
    • lipiec 2020
    • czerwiec 2020
    • marzec 2020
    • luty 2020
    • styczeń 2020
    • grudzień 2019
    • listopad 2019
    • październik 2019
    • lipiec 2019
    • czerwiec 2019
    • maj 2019
    • kwiecień 2019
    • marzec 2019
    • luty 2019
    • październik 2018
    • wrzesień 2018
    • sierpień 2018
    • lipiec 2018
    • maj 2018
    • kwiecień 2018
    • marzec 2018
    • luty 2018
    • styczeń 2018

    Kategorie

    • Adwords
    • aktualności
    • Analytics
    • Bez kategorii
    • Content marketing
    • Inne
    • Marketing
    • Reklama
    • SEM
    • SEO
    • Social Media
    • Sztuczna inteligencja

    Agencja interaktywna z doświadczeniem. Wspieramy funkcjonowanie biznesów poprzez dostarczanie klientów z Internetu. Kreujemy wizerunek marek i zwiększamy ich rozpoznawalność za pomocą różnych kanałów dystrybucji treści.

    Przekonaj się, jak skutecznie wesprzemy Twoją firmę!

    Najnowsze artykuły

    • Wesołych Świąt

      Z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia pragniemy życzyć wesołych świąt. Niech ten

      22 grudzień, 2022
    • Jak przyciągnąć klientów sklepu online w okresie świątecznym?

      Święta to czas wzmożonych wydatków. Okres ten dawno przestał się kojarzyć wyłącznie

      14 grudzień, 2022
    • Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week

      Co roku w listopadzie obchodzone jest święto zakupów, czyli Black Friday, a

      17 listopad, 2022

    Kontakt

    Zapraszamy do kontaktu mailowego, za pośrednictwem formularza kontaktowego lub na Facebooku.

    Dane kontaktowe

    Email
    kontakt@inneo.pl

    Copyright 2021 Inneo
    • Blog
    • Czym jest pozycjonowanie stron? Podstawowe informacje o SEO
    • Google Ads
    • Newsletter
    • Strona Główna
    Inneo
    Pliki Cookies
    Nasza strona używa plików cookies, dzięki którym możemy optymalizować działania i dopasować się do Twoich potrzeb. Pliki zbierają informację o Twoich preferencjach, a także odwiedzinach na naszej stronie. Kliknięcie „Akceptuj wszystko” równoznaczne jest z wyrażeniem przez Ciebie zgody na używanie WSZYSTKICH plików cookies. Możesz jednak wybrać opcję „Dostosuj ciasteczka”, która pozwala na dostosowanie zgód.
    Akceptuj wszystkoDostosuj ciasteczka
    Manage consent

    Omówienie używanych plików cookies

    Nasza witryna korzysta z pików cookies aby lepiej działa. Używa plików niezbędnych, które są istotne do poprawnego działa strony. Dodatkowo, do celów analitycznych oraz reklamowych, używamy pliki firm zewnętrznych.
    Niezbędne
    Zawsze włączone
    Niezbędne pliki cookie są absolutnie potrzebne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
    Analityczne i Reklamowe
    Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają w dostarczaniu informacji na temat wskaźników liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam. Polityka prywatności Google Analytics.
    Zapisz i akceptuj