InneoInneoInneoInneo
  • Strona Główna
  • O nas
  • Jak dostarczamy klientów
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt

SEO, które pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję

    Home SEO SEO, które pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję
    NastępnyPoprzedni
    seo

    SEO, które pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję

    Przez Sylwia Białobłocka | SEO | 0 komentarzy | 16 lipiec, 2018 | 0

    Pozycja, jaką zajmie Twoja strona internetowa w wyszukiwarce, zależy od strategii SEO. Z pewnością chcesz, aby Twoją stronę odwiedziło jak najwięcej osób – dlatego zadbaj o to, aby dopracować każdą kwestię! Wybrałeś słowa kluczowe i stworzyłeś odpowiedni content na stronie? To jeszcze nie moment, aby spocząć na laurach. Zobacz, jakie tendencje w SEO w 2018 roku przynoszą najwięcej korzyści.

    SEO to branża, która zmienia się bez przerwy. Każdego roku pojawiają się nowe trendy, których zastosowanie przekłada się na podniesienie wyników wyszukiwania. Najważniejsze, aby Twoja strona nie skostniała – podążaj za trendami i wprowadzaj innowacyjne rozwiązania, które przyniosą Ci zyski.

    Przyjazna strona mobilna

    Wielofunkcyjność smartfonów sprawia, że są to obecnie podstawowe urządzenia wykorzystywane do przeglądania Internetu – według badań aż 60% użytkowników korzysta z Internetu na smartfonie! Koniecznie należy wykorzystać ten fakt, ponieważ algorytm Google’a zwraca uwagę na to, czy dana strona internetowa jest przyjazna dla urządzeń mobilnych! Co to dla Ciebie oznacza? Zadbaj o responsywność strony! Powinna ona płynnie zmieniać swój układ i w ten sposób dostosowywać się do aktualnego rozmiaru ekranu. W każdej rozdzielczości strona będzie czytelna. Responsive Web Design to obecnie podstawa – strony te są najbardziej użyteczne i to dlatego Google je faworyzuje.

    strona mobilnaZatem wiesz już, że Twoja strona powinna wyświetlać się prawidłowo nie tylko na komputerze, ale na wszystkich innych urządzeniach. Możesz skorzystać z darmowego narzędzia Viewport Resizer, które pokaże Ci Twoją stronę w różnych rozdzielczościach – dzięki temu będziesz wiedział, co zmienić. Możesz też skorzystać z testu optymalizacji mobilnej Google’a – test pozwoli na wykrycie błędów, których będziesz mógł się pozbyć, wdrażając odpowiednie działania. Przygotowanie responsywnej strony nie jest jednak łatwe. Wymaga stworzenia nowoczesnego projektu. Skontaktuj się z nami, wykonamy go dla Ciebie – wykorzystujemy najnowsze rozwiązania, które pozwalają przyciągnąć uwagę użytkowników. Dzięki intuicyjnej obsłudze strony i jej przejrzystości, każdy bez problemu znajdzie interesujące informacje. Strona responsywna, przyjazna dla smartfonów i tabletów, to klucz do wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google!

    Social media i influencer marketing

    Ogromna część użytkowników Internetu korzysta z mediów społecznościowych na co dzień. Dlatego jeśli chcesz dotrzeć do jak najszerszego grona osób, pamiętaj o stworzeniu fanpage’a na Facebooku. Oczywiście liczy się content – tylko kreatywną treścią przyciągniesz obserwatorów. Oprócz reklamowania nowych produktów i usług, możesz też na przykład organizować konkursy. Drugie miejsce wśród mediów społecznościowych zajmuje Instagram. O tym, jak zbudować wizerunek firmy, wykorzystując to narzędzie, przeczytasz w naszym poprzednim artykule.

    social media i instagramA influencer marketing? Co to takiego? To strategia, która pozwala kształtować opinie konsumentów poprzez wpływowe osoby – są to najczęściej celebryci, jak i znani blogerzy oraz vlogerzy. Dlatego obok planu na zarządzanie relacjami z klientami, stwórz także plan IRM – który pozwoli Ci na kształtowanie relacji z influencerami. Zbuduj bazę kontaktów i zacznij promować się poprzez influencerów. Gdy to oni będą polecać Twoje nowe produkty na swoim Instagramie czy na Youtube – możesz liczyć na więcej zainteresowanych osób! Influencer marketing to sposób na zbudowanie więzi z marką. Dlaczego IRM jest tak skuteczny? Influencer ma szerokie grono odbiorców, którzy się z nim utożsamiają i liczą się z jego opinią! Oczywiście wiele zależy od tego, w jaki target celujesz. Być może powinieneś szukać influencerów nie wśród młodych gwiazd Youtube’a a pośród dziennikarzy i sportowców?

    Budowanie linków

    budowanie linkówTo już sprawa oczywista. Budowanie linków jest jednym z czynników wpływających na pozycję w rankingu stron internetowych. W jaki sposób uzyskiwać linki zwrotne? Wymaga to dużego zaangażowania. Najczęściej działania opierają się na komentowaniu blogów i for, jak i aktywnym udzielaniu się w mediach społecznościowych, polegającym na podsyłaniu linków do swojego contentu. Przydatne są też artykuły sponsorowane umieszczane na dużych portalach internetowych. Ale pamiętaj, że linki mogą mieć różną moc. To dlatego, że algorytm Page Rank ocenia linki pod względem ich jakości. Konieczne jest zatem przygotowanie strategii linkowania – a to zadanie dla dobrej agencji pozycjonowania.

    Prędkość witryny

    Strona internetowa – czy to na komputerze, czy na smartfonie lub tablecie – musi ładować się szybko! Badania wskazują, że długie ładowanie strony (np. 10 sekund) ma już negatywny wpływ na konwersję. Współczynnik konwersji pozwala określić, ile celów (może to być zapisanie się do newslettera czy pobranie oferty handlowej w postaci pliku pdf z naszej strony internetowej lub dokonanie zakupu) zostało zrealizowanych wśród odbiorców.

    prędkość witrynyWartość tę uzyskujemy, mnożąc ilość akcji dla danego celu razy 100% i dzieląc wynik przez ilość wizyt na stronie internetowej. Im współczynnik konwersji jest wyższy, tym lepiej dla nas, dlatego ważna jest jego optymalizacja. Chodzi o rozpoznanie, dlaczego klient zrezygnował z podjęcia określonego działania. A jedną z przyczyn zaniechania działania jest właśnie wolne ładowanie się strony, dlatego powinniśmy zadbać o jak najlepszą prędkość witryny. Ciekawostką jest, że w znanej, największej księgarni na świecie, wydłużenie czasu ładowania strony o 100 milisekund sprawia, że sprzedaż spada o 1%! Po prostu – gdy strona ładuje się wolno – potencjalny klient od razu ją opuści.

    Featured snippet

    Featured snippet pojawia się na pozycji 0 – na samej górze wyników wyszukiwania. Jeśli znajdzie się tam nasza strona internetowa – od razu zauważymy więcej wizyt oraz wyższą konwersję. Featured snippet to po prostu najlepsza według Google’a odpowiedź na pytanie zadane przez użytkownika. Gdy internauta wpisuje w okno wyszukiwarki pytanie „co to jest…?”, „jak….?” itp., najbardziej wartościowa odpowiedź wyświetli się właśnie w bloku featured snippet, wraz z linkiem do strony. To algorytm Google decyduje o tym, jaka strona się tam znajdzie. Możemy jednak zadbać o to, aby dopasować content naszej strony internetowej właśnie pod konkretne pytanie użytkownika. Powinieneś zatem przygotować listę pytań, które prawdopodobnie mogą zadać internauci, poszukując czegoś związanego z Twoją branżą. Pomoże Ci w tym Google Keyword Planner – to narzędzie, które wskazuje najpopularniejsze wyszukiwania internautów.

    featured snippetGdy już znasz potencjalne pytania, przygotuj content. Powinien być on jak najbardziej szczegółowy. Zadbaj o odpowiednią prezentację treści, formatując ją, dzieląc na akapity, dodając zdjęcia oraz infografiki, być może przyda się też wideo. Jeśli algorytm Google uzna, że to właśnie Twoja strona jest najbardziej użyteczna dla internauty – znajdziesz się w Featured snippet. Blok Featured snippet ma w wyszukiwarce jednak określoną długość, jest to najczęściej około 50 słów. Dlatego Twój tekst powinien być przygotowany w taki sposób, aby na samym początku znalazło się wszystko, co najważniejsze, a dopiero po rozwinięciu użytkownik otrzymał szczegółowy opis zagadnienia.

    Wyszukiwanie głosowe

    wyszukiwanie głosoweWyszukiwanie głosowe staje się coraz popularniejsze. Według badań Google’a, w ciągu ostatniej dekady liczba wyszukiwań głosowych wzrosła 35 razy. Szacuje się, iż co piąte wyszukiwanie wykonywane jest w ten sposób! To dlatego Twoja strona powinna być zoptymalizowana pod tę funkcjonalność. O czym należy pamiętać? Przede wszystkim o tym, że użytkownicy korzystający z wyszukiwania głosowego stosują inne słowa kluczowe niż ci używający klawiatury. Zamiast „agencja interaktywna Toruń” – użyta zostanie komenda głosowa „gdzie w Toruniu znajdę dobrą agencję interaktywną”. Zatem przy optymalizacji pod wyszukiwanie głosowe podstawę stanowi strategia długiego ogona. O tym, czym jest long tail, przeczytasz w naszym wcześniejszym artykule.

    Tylko dopracowana strategia SEO pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję. Reaguj na pojawiające się zmiany – gdy już wiesz, jakie trendy są istotne w 2018 roku, zadbaj o to, aby wdrożyć odpowiednie działania, które zapewnią Ci wyższy wynik w wyszukiwarce Google.

    No tags.

    Sylwia Białobłocka

    Specjalista ds. content marketingu. Zajmuje się prowadzeniem działań content marketingowych dla INNEO. Przygotowuje artykuły, teksty blogowe i inne treści mające na celu promocję Agencji oraz jej Klientów.

    Więcej postów Sylwia Białobłocka

    Powiązane posty

    • Wesołych Świąt

      By Agnieszka | 0 comment

      Z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia pragniemy życzyć wesołych świąt. Niech ten czas będzie spokojny, pełen ciepła i rodzinnej atmosfery. Dużo zdrowia i spełnienia wszelkich marzeń, a także wielu sukcesów zawodowych i osobistych w nadchodzącymWięcej

    • Jak przyciągnąć klientów sklepu online w okresie świątecznym?

      By Agnieszka | 0 comment

      Święta to czas wzmożonych wydatków. Okres ten dawno przestał się kojarzyć wyłącznie z Mikołajem, pięknie przystrojoną choinką i kolacją wigilijną spędzoną z rodziną. Zapewne pierwsze, co przychodzi wielu z nas do głowy, gdy ktoś wspomniWięcej

    • Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week

      By Agnieszka | 0 comment

      Co roku w listopadzie obchodzone jest święto zakupów, czyli Black Friday, a także skierowany do klientów sklepów internetowych — Cyber Monday. Oba te dni są doskonałą okazją dla właścicieli punktów sprzedażowych, zarówno stacjonarnych, jak iWięcej

    • Rola meta title w pozycjonowaniu

      By Agnieszka | 0 comment

      Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych wymaga przygotowania witryny w taki sposób, aby była jak najbardziej czytelna dla użytkowników. Chodzi tu nie tylko o jej wygląd, dobór fontów, zdjęć i miniatur, ale również tytułu widocznego na kartachWięcej

    • Pozycjonowanie off-page – najważniejsze informacje

      By Agnieszka | 0 comment

      Pozycjonowanie off-page to bardzo ważny element SEO. Dla wielu osób jednak ten termin jest całkowicie obcy, bądź też bagatelizują one znaczenie prowadzonych w tym zakresie działań. Dlaczego to tak ważny element strategii SEO i coWięcej

    • Pozycjonowanie w przypadku nowych witryn

      By Agnieszka | 0 comment

      W obecnych czasach internet to główne źródło informacji. Jest także miejscem zakupów, spotkań ze znajomymi i wielu innych czynności. Właśnie dlatego warto zbudować zasięgi swojej firmy w tym wirtualnym świecie. Pozwoli to na poszerzenie gronaWięcej

    • Google Analytics 4 następcą Universal Analytics już od lipca 2023!

      By Agnieszka | 0 comment

      Google oficjalnie ogłosił niedawno zastąpienie Universal Analytics przez Google Analytics 4. Ma to nastąpić w drugiej połowie 2023 roku. Poprzez ten krok internetowy gigant wprowadza wiele nowych rozwiązań obejmujących bardziej szczegółowe dane, udostępnienie użytkownikom szerszegoWięcej

    • Proces indeksowania stron

      By Agnieszka | 0 comment

      Tworząc swoją stronę internetową, zakłada się szybkie poszerzenie grona odbiorców i pojawienia się na pierwszych pozycjach rankingu wyszukiwarki Google. Jednak proces indeksowania jest bardziej złożony, niż mogłoby się wydawać – tworząc nową witrynę, nie możnaWięcej

    Zostaw komentarz

    Anuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    NastępnyPoprzedni

    Ostatnie wpisy

    • Wesołych Świąt
    • Jak przyciągnąć klientów sklepu online w okresie świątecznym?
    • Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week
    • Rola meta title w pozycjonowaniu
    • Pozycjonowanie off-page – najważniejsze informacje

    Archiwa

    • grudzień 2022
    • listopad 2022
    • październik 2022
    • sierpień 2022
    • lipiec 2022
    • czerwiec 2022
    • maj 2022
    • kwiecień 2022
    • marzec 2022
    • luty 2022
    • styczeń 2022
    • grudzień 2021
    • listopad 2021
    • wrzesień 2021
    • sierpień 2021
    • lipiec 2021
    • maj 2021
    • kwiecień 2021
    • marzec 2021
    • styczeń 2021
    • grudzień 2020
    • listopad 2020
    • październik 2020
    • wrzesień 2020
    • lipiec 2020
    • czerwiec 2020
    • marzec 2020
    • luty 2020
    • styczeń 2020
    • grudzień 2019
    • listopad 2019
    • październik 2019
    • lipiec 2019
    • czerwiec 2019
    • maj 2019
    • kwiecień 2019
    • marzec 2019
    • luty 2019
    • październik 2018
    • wrzesień 2018
    • sierpień 2018
    • lipiec 2018
    • maj 2018
    • kwiecień 2018
    • marzec 2018
    • luty 2018
    • styczeń 2018

    Kategorie

    • Adwords
    • aktualności
    • Analytics
    • Bez kategorii
    • Content marketing
    • Inne
    • Marketing
    • Reklama
    • SEM
    • SEO
    • Social Media
    • Sztuczna inteligencja

    Agencja interaktywna z doświadczeniem. Wspieramy funkcjonowanie biznesów poprzez dostarczanie klientów z Internetu. Kreujemy wizerunek marek i zwiększamy ich rozpoznawalność za pomocą różnych kanałów dystrybucji treści.

    Przekonaj się, jak skutecznie wesprzemy Twoją firmę!

    Najnowsze artykuły

    • Wesołych Świąt

      Z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia pragniemy życzyć wesołych świąt. Niech ten

      22 grudzień, 2022
    • Jak przyciągnąć klientów sklepu online w okresie świątecznym?

      Święta to czas wzmożonych wydatków. Okres ten dawno przestał się kojarzyć wyłącznie

      14 grudzień, 2022
    • Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week

      Co roku w listopadzie obchodzone jest święto zakupów, czyli Black Friday, a

      17 listopad, 2022

    Kontakt

    Zapraszamy do kontaktu mailowego, za pośrednictwem formularza kontaktowego lub na Facebooku.

    Dane kontaktowe

    Email
    kontakt@inneo.pl

    Copyright 2021 Inneo
    • Blog
    • Czym jest pozycjonowanie stron? Podstawowe informacje o SEO
    • Google Ads
    • Newsletter
    • Strona Główna
    Inneo
    Pliki Cookies
    Nasza strona używa plików cookies, dzięki którym możemy optymalizować działania i dopasować się do Twoich potrzeb. Pliki zbierają informację o Twoich preferencjach, a także odwiedzinach na naszej stronie. Kliknięcie „Akceptuj wszystko” równoznaczne jest z wyrażeniem przez Ciebie zgody na używanie WSZYSTKICH plików cookies. Możesz jednak wybrać opcję „Dostosuj ciasteczka”, która pozwala na dostosowanie zgód.
    Akceptuj wszystkoDostosuj ciasteczka
    Manage consent

    Omówienie używanych plików cookies

    Nasza witryna korzysta z pików cookies aby lepiej działa. Używa plików niezbędnych, które są istotne do poprawnego działa strony. Dodatkowo, do celów analitycznych oraz reklamowych, używamy pliki firm zewnętrznych.
    Niezbędne
    Zawsze włączone
    Niezbędne pliki cookie są absolutnie potrzebne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
    Analityczne i Reklamowe
    Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają w dostarczaniu informacji na temat wskaźników liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam. Polityka prywatności Google Analytics.
    Zapisz i akceptuj