InneoInneoInneoInneo
  • Strona Główna
  • O nas
  • Jak dostarczamy klientów
  • Cennik
  • Blog
  • Kontakt

Blog

    Home BlogPage 7

    Czy doświadczenie użytkownika ma wpływ na działania SEO?

    Autor Agnieszka | 0 komentarzy
    Nie da się ukryć, że współcześni użytkownicy internetu oraz konsumenci coraz lepiej definiują swoje potrzeby. W dobie wszechobecnego marketingu i nieustannej walki o uwagę klienta mogą sobie pozwolić na coraz większe oczekiwania wobec usług, produktów, a także jakości samych stron ww
    Więcej

    Zarządzanie doświadczeniem klienta – CX a działania marketingowe

    Autor Agnieszka | 0 komentarzy
    Zdecydowana większość konsumentów poszukuje interesujących ich usług oraz produktów w internecie, zatem ich pierwszym kontaktem z firmą jest strona internetowa. Już na tym etapie zaczynają stawiać pierwsze fundamenty opinii na jej temat. Co zrobić, aby ich do siebie nie zniechęcić? Jak
    Więcej
    google analytics

    Nowy design mobilnych wyników wyszukiwania

    Autor Agnieszka | Comments are Closed
    Mówi się, że kto nie idzie do przodu, ten się cofa. Wydaje się, że pracownicy Google doskonale rozumieją sens tego powiedzenia, ponieważ co jakiś czas proponują swoim użytkownikom zmiany w wyglądzie wyszukiwarki bądź w jej funkcjonowaniu. Spostrzegawczy internauta z pewnością szybko
    Więcej

    Trendy Analytics Google – cóż to takiego?

    Autor Agnieszka | Comments are Closed
    Mówiąc trendy Google Analytics, wcale nie chodzi mi o najpopularniejsze praktyki stosowane w tym obszarze. O czym zatem mowa? W zasadzie chodzi tu o nową funkcjonalność, którą jest zakładka dodana do Google Analytics. Jej możliwości wydają się całkiem interesujące. Czym więc są Trend
    Więcej

    Bądź w kontakcie z klientami – reklama w Messengerze

    Autor Agnieszka | Comments are Closed
    Facebook to doskonałe narzędzie reklamowe. W ramach promowania własnej działalności, daje on wiele możliwości. Jakiś czas temu przybliżyliśmy poszczególne rozwiązania marketingowe funkcjonujące w jego obrębie. O czym można przeczytać w naszym wcześniejszym wpisie. Jedna z form promo
    Więcej

    Kierowanie na niestandardowych odbiorców – wyprzedź konkurencję

    Autor Agnieszka | 0 komentarzy
    System Google Ads daje możliwość kierowania reklamy na określone grupy odbiorców, co umożliwia dotarcie do precyzyjnie zdefiniowanych użytkowników, tym samym zwiększając skuteczność prowadzonych działań. W ramach sieci reklamowej Google można zdefiniować kierowania na: odbiorców o p
    Więcej
    56789

    Ostatnie wpisy

    • Wesołych Świąt
    • Jak przyciągnąć klientów sklepu online w okresie świątecznym?
    • Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week
    • Rola meta title w pozycjonowaniu
    • Pozycjonowanie off-page – najważniejsze informacje

    Archiwa

    • grudzień 2022
    • listopad 2022
    • październik 2022
    • sierpień 2022
    • lipiec 2022
    • czerwiec 2022
    • maj 2022
    • kwiecień 2022
    • marzec 2022
    • luty 2022
    • styczeń 2022
    • grudzień 2021
    • listopad 2021
    • wrzesień 2021
    • sierpień 2021
    • lipiec 2021
    • maj 2021
    • kwiecień 2021
    • marzec 2021
    • styczeń 2021
    • grudzień 2020
    • listopad 2020
    • październik 2020
    • wrzesień 2020
    • lipiec 2020
    • czerwiec 2020
    • marzec 2020
    • luty 2020
    • styczeń 2020
    • grudzień 2019
    • listopad 2019
    • październik 2019
    • lipiec 2019
    • czerwiec 2019
    • maj 2019
    • kwiecień 2019
    • marzec 2019
    • luty 2019
    • październik 2018
    • wrzesień 2018
    • sierpień 2018
    • lipiec 2018
    • maj 2018
    • kwiecień 2018
    • marzec 2018
    • luty 2018
    • styczeń 2018

    Kategorie

    • Adwords
    • aktualności
    • Analytics
    • Bez kategorii
    • Content marketing
    • Inne
    • Marketing
    • Reklama
    • SEM
    • SEO
    • Social Media
    • Sztuczna inteligencja

    Agencja interaktywna z doświadczeniem. Wspieramy funkcjonowanie biznesów poprzez dostarczanie klientów z Internetu. Kreujemy wizerunek marek i zwiększamy ich rozpoznawalność za pomocą różnych kanałów dystrybucji treści.

    Przekonaj się, jak skutecznie wesprzemy Twoją firmę!

    Najnowsze artykuły

    • Wesołych Świąt

      Z okazji zbliżającego się Bożego Narodzenia pragniemy życzyć wesołych świąt. Niech ten

      22 grudzień, 2022
    • Jak przyciągnąć klientów sklepu online w okresie świątecznym?

      Święta to czas wzmożonych wydatków. Okres ten dawno przestał się kojarzyć wyłącznie

      14 grudzień, 2022
    • Działania SEO oraz SEM wspomagające przygotowanie promocji z okazji Black Week

      Co roku w listopadzie obchodzone jest święto zakupów, czyli Black Friday, a

      17 listopad, 2022

    Kontakt

    Zapraszamy do kontaktu mailowego, za pośrednictwem formularza kontaktowego lub na Facebooku.

    Dane kontaktowe

    Email
    kontakt@inneo.pl

    Copyright 2021 Inneo
    • Blog
    • Czym jest pozycjonowanie stron? Podstawowe informacje o SEO
    • Google Ads
    • Newsletter
    • Strona Główna
    Inneo
    Pliki Cookies
    Nasza strona używa plików cookies, dzięki którym możemy optymalizować działania i dopasować się do Twoich potrzeb. Pliki zbierają informację o Twoich preferencjach, a także odwiedzinach na naszej stronie. Kliknięcie „Akceptuj wszystko” równoznaczne jest z wyrażeniem przez Ciebie zgody na używanie WSZYSTKICH plików cookies. Możesz jednak wybrać opcję „Dostosuj ciasteczka”, która pozwala na dostosowanie zgód.
    Akceptuj wszystkoDostosuj ciasteczka
    Manage consent

    Omówienie używanych plików cookies

    Nasza witryna korzysta z pików cookies aby lepiej działa. Używa plików niezbędnych, które są istotne do poprawnego działa strony. Dodatkowo, do celów analitycznych oraz reklamowych, używamy pliki firm zewnętrznych.
    Niezbędne
    Zawsze włączone
    Niezbędne pliki cookie są absolutnie potrzebne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Te pliki cookie anonimowo zapewniają podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
    Analityczne i Reklamowe
    Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają w dostarczaniu informacji na temat wskaźników liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp. Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Te pliki cookie śledzą odwiedzających na stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam. Polityka prywatności Google Analytics.
    Zapisz i akceptuj